Snutt

Är egentligen inte riktigt på humör men skriver en snutt i alla fall. Ja, är inte på dåligt humör eller så bara lite, blah! Har varit hemma i cirka en och en halv timme nu kanske och det känns ganska så jobbigt. Ja, visst är det skönt att komma hem men samtidigt är det ju så jävla jobbigt att åka ifrån sitt andra hem. Men men, det är så det ser ut just nu. Tåget till Nattavaara blev nio minuter försenat och från Boden blev vi då cirka fyra minuter försenade, hem till Umeå blev vi lite mer än en halvtimme försenade. Det gjorde dock inte så mycket då vi hade en perfekt plats jag och Mirabelle, viktigast är att vi fick åka tåg hela vägen. Var ganska mycket action på båda vändorna i och med hundar, jisses vilket liv. Vissa borde inte åka tåg med sina hundar, vilken stress och vilket liv det blev. Samtidigt kanske det inte finns något annat alternativ men det är ju synd om både ägarna och hundarna när det blir struligt.
 
Men men, här hemma händer inte så mycket och jag har inte något i kylen förutom en pepsi max, haha. Ska dock försöka ta tag i att göra den där yoghurten imorgon beroende på hur länge jag sover. Imorgon fyller jag år så jag åker hem till Sävar och sover där en natt. Nu ska jag låta det här förbli en snutt och dra mig tillbaka upp i soffan. Får uppdatera om tiden som gått efter bingon senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0