We meet again?

Igår var det tänkt att jag skulle fara på gymmet men i och med att jag vaknade med en huvudvärk som stannat kvar sen gårdagen valde jag att stanna hemma. Vilade en halvtimme på soffan och kände mig lite piggare, däremot så var det spöregn ute så ville inte gå ut överhuvudtaget. Istället så bestämde jag mig för att köra lite styrketräning hemma med mina hantlar. Det blev både armar, rygg, mage, ben och rumpa sammanlagt. Märks att jag varit ifrån styrka ett tag och mina armar skakade härligt i slutet på sista övningen. Blev även en promenad på kvällskvisten då regnet drog vidare någon timme.
 
Idag har jag träningsvärk och väldigt ont i ryggen av magövningen men det bjuder vi på. Idag har jag tänkt ta mig till Iksu men jag ska äta lunch innan då klockan sprang iväg, av någon anledning gör den lätt det på morgonen. Min lunch är snart klar om nu baconen vill få färg. Vet inte om det blivit något fel på ugnen eller vad det här men det händer knappt något där inne, jättekonstigt. Men men, äter strax i alla fall och sen klär jag på mig för ett gymbesök, får se hur mycket jag orkar då det varit ett uppehåll på över tre veckor. Vill som sagt hinna komma igång litegrann i alla fall innan Stockholm på torsdag, då är det bara att fortsätta när man kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0