Break

Igår såg jag fram emot att få ha en sovmorgon idag, börjar först 15.00. Planerade dock inte att sova bort hela morgonen utan bara att få sova lite längre. Ska opponera två papers idag innan rollspelet är det tänkt, ja nu är det ett paper jag ska läsa mest noggrant men ändå. Har legat i sängen hela den tid som var planerat förutom två toalettbesök då min mage gjorde slut med mig vilket händer lite nu och då.
 
Efter att jag somnade om lite oroligt så kom det flera olika drömmar under knappt en halvtimmes tid, alla känslor och tankar i drömmarna etsade sig fast i min själ och just nu mår jag jättedåligt. Mår inte så bra i magen än heller så även det spelar in, sitter och vill bara gråta floder men jag har inga krafter till det. Jag vet inte varför det blir såhär, brukar ju som sagt kalla det här för en bieffekt sen jag gick in i väggen, men nu har jag haft den här bieffekten i över tre års tid och det tär på mig. Under de här tre åren har jag ju varit nära väggen mer än en gång men har lyckats hålla det på en nivå som går att hantera.
 
Känns som att jag ska gå sönder just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Jeeennny

min fina bästa erica. jag finns alltid här för dig, en liten stöttande axel om det blir för mycket för dig ibland! Vet ej om det är så mycket till hjälp men du är alltid välkommen till mig <3

Svar: Jag har börjat öva på att be om hjälp, är för envis för mitt eget bästa ibland. Det hjälper däremot väldigt mycket att veta att man har människor runt omkring en som finns där för en när man behöver <3
Erica KP

2014-01-08 @ 22:08:51
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0