Nagelbomb

Försöker fortfarande lära mig att lägga upp mina nagel bilder men det är nog svårt att lära en gammal hund att sitta. Därför blir det en smärre bomb av bilder från augusti till januari nu. Samtidigt så är det först nu vi har börjat fota naglarna allt mer så det är nog mycket därför jag inte haft så mycket bilder innan och därmed inte lärt in det.
 
 
Augusti -13
 
 
Oktober -13
 
 
November -13 (7/11 för att vara exakt, senare på kvällen överraskade Johan med en visit och ett frieri)
 
 
December -13
 

Januari -14

Kommentarer
Postat av: Lisa

Som vanligt helt galet snygga naglar!!! <3

Svar: Ja, är svårt att gå därifrån och inte vara nöjd :)
Erica KP

2014-01-15 @ 21:02:27
Postat av: Llbifkdjdjydjdhdbhebdjdhdbh

Mjzbdindu

Svar: Vad menas?
Erica KP

2018-07-28 @ 08:55:22
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/
Postat av: AnnKatrin Magnusson

Märkligt. .jag har definitivt inte skrivit detta? Ursäkta! Förstår inget...

Svar: Ingen fara, jag blev bara lite fundersam :)
Erica KP

2018-08-09 @ 15:59:31
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0