Träning hemma

Jag känner fortfarande av sviterna efter lördagens bravader, förra veckan tappade jag även motionen litegrann. I och med måendet så orkade jag inte med att träna igår som jag hade tänkt och idag mådde jag lika dåligt. Har kommit till en period då jag nästan får ångest om jag inte rör på mig något, kan ha att göra med att jag verkligen vill komma under 100 kilo men även just vetskapen om att min kropp mår bättre. Ikväll var jag på lillebrors spelning med mamma, Eve och Britt-Mari och här hemma fick sen jag och Bim ett ryck. Har två tre kilos hantlar här hemma så varför inte göra något här hemma?
 
Squats 3x10 varvat med 3x10, ja vad heter det? Böjer mig ner och nuddar golvet för att sedan hoppa och sträcka ut kroppen
Triceps med hantel 3 kg 3x10 (över huvudet och bak)
Triceps med hantel 3 kg 3x10 (står framåtlutad med armen uppdragen för att sedan sträcka ut bakåt)
Magövning med hantel 3 kg 3x10 (håller en hantel i handen och böjer mig åt sidan)
Enarms rodd med hantel 3 kg 3x10
 
Känns väldigt bra som hemmapass, fick upp flåset väldigt bra. Vill verkligen inte låta mitt mående stå i vägen för träningen så ibland är det bättre att göra det man kan hemma istället för ingenting alls. Men ibland måste man faktiskt lyssna på sin kropp, det är jätteviktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0