På god väg

För två veckor sen och några dagar nådde jag ett mini mål. Mitt första mål var 10 kg, för att slippa känna någon press av mig själv satte jag denna gång upp ett mål på 5 kg, tänk att kunna säga; Jag har gåt ner 15 kg. Den 18 maj hade jag gått ner 15,1 kg! Valde efter det att inte känna någon stress över att gå ner mina sista 5 innan jag når mitt viktigaste mål, att komma under 100. Har skött kosten och motionen lite sämre vissa gånger sen dess men samtidigt är det bara lite mer än två veckor sen, jisses, ta det lugnt! Samtidigt känns det som att det är en månad sen jag nådde mina 15 kg, kan vara därför man känner lite extra press.
 
Ska försöka lägga in en extra växel nu i och med att jag fick sommarlov idag, nu har jag tid att ta mig till gymmet utan att känna mig stressad. Nu ligger problemet snarare i rädsla, ja, den övervinner jag så fort jag tar mig dit. Men, det är ju just det, att ta sig dit är väldigt svårt, men nu kör vi! Innan höstterminen börjar ska jag ha nått mitt mål, jag ska ner under 100. Jag väger som sagt bara lite mindre än sist jag började kämpa men ändå har det gett så mycket mer nu. Det är flera gånger som jag kan känna; Fan vad jag är snygg! Jag älskar den känslan och jag är så tacksam över alla i min närhet som peppar mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0