Lite lite

Blev som sagt inte så mycket träning idag, energin ville inte riktigt infinna sig nu heller men det kanske inte är så konstigt i och med lektionen innan.
 
Benpress 80 kg 3x10
Bröst 10 kg 3x10
Baksidan av axlar 15 kg 3x10
Rodd 30 kg 3x10
Ryggresning (i diagonal ställning?) 1x10, energin var helt bortblåst
 
Testade även att köra crosstrainer, orkade väl med fyra minuter? Hade egentligen orkat mer men nej, kände för att ta det lugnt. Behöver komma in i rytmen att hålla på med armar och ben samtidigt för att det ska kännas bra tror jag. Satt mig istället i min bästis trampstolen som den får heta nu och körde ett uppvärmningsprogram som blev nedvarvningsprogram för min del. Sammanlagt blev det bara elva minuters kondition på gymmet då längtan hem efter soffan blev för stor. Känns dock bra att jag har varit på gymmet två gånger den här veckan och även fått mycket form av rörelse tack vare lek lektionerna, imorgon blir det som sagt två lektioner med lek och rörelse och det ser jag ändå fram emot fastän jag är rädd för skridskor, haha. Nu kör vi?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0