Pys

Pys sa ballongen
 
De senaste dagarna känns det som att luften har pyst ut och det finns inte så mycket kvar för att energin ska vara på topp riktigt. Förra veckan blev jag överraskad av att Johan kom ner på torsdagen, fick umgås med han och hundarna till söndagen vilket är uppskattat. Förutom det var jag även på en efterlängtad konsert i lördags med Britt-Mari, vi hade köpt biljetter till Sofia Jannok. Enda sen jag hörde henne första gången har jag velat se henne live och nu fick jag äntligen det. Innan konsertet så följde Johan med mig och Britt-Mari till Eurasia för att äta en god middag, när vi hade hunnit äta det mesta så såg jag hur mamma, Kent, Eve och Emil var på väg på restaurangen så då blev det att vi satt tillsammans med de också. Tillslut var det dags för konserten och jag fick ögonen fyllda av glädjetårar. Passade på att fota och filma mycket även fast kvaliteten inte blir så bra, dock spelar det inte så stor roll, är roligt att ha något att titta tillbaka på bara. Att få lyssna och se på Sofia Jannok var terapi för själen och jag fick ett sånt lugn inombords, jisses.
 
Samma dag som Johan kom ner åkte jag förresten skridskor för första gången sen högstadiet. Jisses vad fötterna gjorde ont och tillslut fick jag kramp i ena benet, men jag åkte så mycket som möjligt i alla fall och känner mig ärligt talat stolt över det. Nu blev det lite hipp som happ men så får det bli ibland tycker jag, blir även lätt så när man är seg som kola vilket jag är idag. Var allt som allt en jättebra vecka, ja, om man bortser från "fuskandet" som skedde.
 
Har mycket mer jag vill få ur mig men det får vänta, är väldigt seg och mår även illa så kvällen får fortsätta i soffliggandets mönster så att man orkar med den kommande veckans pluggande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0