Woohoo!

Idag skrev vi sista tentan inför sommaren, vi är så bra! På schemat att göra är att opponera två klasskamraters rapport och en radiouppgift sen är det slut. Den 3 juni är sista dagen på schemat, känns helt otroligt att den dagen snart är här. Ett år avklarat två år kvar, det fixar vi galant. Tentan idag känns ändå helt okej, förhoppningsvis räcker det hela vägen till ett godkänt. Har varit lite svårt att plugga till tentan i och med att vi har gjort det mest med hjälp av föreläsningar och en gammal tenta men nog kommer det att ha gått bra, det bestämmer jag.
 
I helgen är det ganska fullt upp och jag ska även skärpa mig när det kommer till att skriva här. Ja, jag skriver ju för min egen skull först och främst så det är inte alla gånger som orken finns. Men ibland är det ju faktiskt viktigare att bara få ha kväll, kunna halvligga i soffan och stirra på Mirabelle ungefär.
 
Nu ska jag ta och göra mig i ordning, vill ju sminka mig med foundation och allt men kommer väl se roligt ut i och med att jag brände mig ganska fint både på bröst och ansikte i förrgår på vår utomhusdag med klassen. Äsch, vi provar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0