Kortis

Passar på att uppdatera en kortis innan jag ska göra mig i ordning. Nej, det handlar inte om min längd, haha. Min svåger har skadat mig, han brukar skämta så mycket om min längd så nu har jag börjat själv. Men ja, jag lever, på andra medier så som facebook och instagram märks jag varje dag men inte här. Den här himla tröttheten är fortfarande kvar, vet inte riktigt varför. Har då äntligen fått vara med Johan i lite mer än en vecka, var inte lätt att lämna varandra igen däremot men vi ses ju till jul igen! Apropå Johan, den 7/11 firade vi ett år tillsammans som förlovade, tiden bara springer i väg.
 
Ville bara lämna ett litet tecken på att jag lever, får återkomma om livet som varit och kommer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, grattis i efterskott!

Svar: Tack så mycket! <3
Erica KP

2014-11-13 @ 09:15:48
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0