En Erica låt

Den här låten hade varit perfekt att lyssna på för några år sedan, ja, det är den nu också men den hade nog gett väldigt mycket i mina yngre dagar. Shake it off, det är inte lätt alla gånger att skaka av alla elaka ord och handlingar man råkar ut för men det är viktigt att man gör det. Efter att ha blivit mobbad i flera år så var mitt självförtroende nere i botten men jag höll alltid näsan över ytan genom att gå min egen väg. Spotta och trampa på mig men tro inte att du kan bestämma över mig. Lite så blev mitt tankesätt och det är jag väldigt glad för idag, jag kommer alltid att gå mina egna vägar för även om vägarna måste ändras efter tidens gång då jag inte är själv längre så är det ju något man gör tillsammans. Se till att skaka av alla elaka ord och handlingar, det ska inte stoppa någon från att vara den de vill vara.
 
Fick precis höra att min systerdotter Agnes har paxat den här låten som sin, men det är ändå en Erica låt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0