Back in the game?

Mina besök på gymmet har varit lite sporadiska i sommar på grund av värmen. Sen åkte jag upp till Johan och sen började universitetet och som grädde på moset blev jag förkyld. Ja, nu kan ju allt ses som bortförklaringar men ibland är det inte så lätt. Dock så ska man inte träna när man är sjuk så där har jag skött mig för att inte riskera en jobbigare förkylning. I alla fall, har börjat känna mig lite piggare och därför tänkte jag att nu jävlar, jag ska komma igång med gymmet igen. Just innan plugget drog igång köpte jag även ett par nya inneskor då jag också vill komma igång med gruppass, i och med mina onda knän som värker varje dag så kändes ett bra stöd som livsnödvändigt.
 
Tog mig till gymmet ikväll även om det blev ett ensamt besök då min kompis fick förhinder, men det gick ju bra ändå, har jag sagt att jag ska, ja då är det bara att gört.
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Insida lår i maskin 30 kg 3x10
Dead lift 30 kg 3x10
Triceps med en hantel 4 kg 3x10
Biceps curl med hantel 4 kg? 3x10 (armarna rakt upp och ner bakom huvudet)
Triceps med hantel 2 kg 3x10 (armen böjd och rakt bak)
Seated chest press utan ryggstöd 10 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Benpress 55 kg 3x10
Bålrotation i maskin 35 kg 3x10
Magpress i maskin 25 kg 3x10
Armsträck på rulle 3x16
Stretch
 
Känner mig nöjd med kvällens pass, efter det gick jag till och från Ålidhem också så har fått in en liten promenad också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0