She's a little runaway

Som vanligt springer tiden bara iväg! 
 
Hade planer på att hinna göra ganska mycket här hemma innan universitetet drar igång igen men som vanligt är det då energin tryter. Mitt största mål har varit att rensa garderoben, har fortfarande inte gjort det men har i alla fall rensat prylskåpet och skafferiet. Växte någon annan upp med ett prylskåp? I mitt finns till exempel, pennor, räkningar, pärmar, papper, post it lappar och så vidare. Både prylskåpet och skafferiet har sett ut som bombnedslag, nu är det väldigt fint i båda, tyvärr är det inte fint i min garderob, haha. Är egentligen ingen panik att få det ordnat innan allt drar igång men hade varit skönt. 
 
Har haft ungefär två veckor hemma, har passat på att vara i Sävar ganska mycket, åkt dit, sovit över, åkt hem och så har det fortsatt så. Vill hinna träffa familjen så mycket som möjligt. Förra veckan var jag i Sävar två omgångar, följde med en dag och både lämnade och hämtade barnen på föris, Elmer hade sin inskolningsvecka, hujj vad stor han blivit! I lördags träffade jag Bim för första gången sen innan sommaren drog igång på allvar. Vi tog en dag på stan med mjukglass, lite shopping och avslutade senare med en middag på Allstar. Fick även en födelsedagspresent i efterskott, hihi, jag är så glad över alla mina fina presenter jag fått, det värmer hjärtat. 
 
I och med energibristen tryter mitt psyke litegrann, ångesten hälsar på lite lätt och ja, det blir ännu mindre gjort. Valde att åka hem till Sävar igår och passade då på att följa med på ett pröva på pass med zumba i en timme, det var riktigt roligt och det känns i benen idag då de känns extra tunga. Idag är det inte någon vanlig dag heller, Elmer fyller nämligen tre år idag, jisses vad tiden springer iväg, hann träffa både han och Agnes i ungefär en halvtimme innan det bar av hem till stan och tvättstugan. Förutom tvättstugan har jag fått lite disk bortgjord, har även snyggat till på den minsta hyllan i garderoben där jag har plagg som inte används lika ofta, till exempel nattlinnen, tjocksockar, snusnäsdukar och ja liknande, har dock bharna längst fram så att jag kan nå. Intressant va? Haha, känner mig lite babblig just nu, ber om ursäkt. 
 
Imorgon är det tänkt att jag ska träffa Hanna och Viggo som är hennes hundvalp som hon köpte i sommar. Får se imorgon vilken tid och så det blir men ska bli riktigt roligt att träffas igen då det börjar bli länge sen, ska även bli roligt att träffa hennes hund, ja, jag älskar ju att träffa nya djur. Åker hem till Sävar igen på fredag och sover över, på lördag är det kalas för lilla Elmer och sedan ska jag hem till stan igen. Söndag blir en vilo dag för nästa vecka drar allvaret igång igen, samtidigt som jag längtar till studierna och rutinerna så gör jag det inte. Mest längtar jag såklart efter alla mina fina vänner i klassen. Ska bli underbart att få träffas igen då vi är många som varit på annat håll i sommar. 
 
 
Mitt älskade lilla ufo som börjat bli så stor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens sötaste ufo ju. Ser ut som ett riktigt busfrö :-D //Lisa

Svar: Det är han verkligen! <3
Erica KP

2015-09-10 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0