Nya tag

Energinnivån är fortfarande låg, den där extra orken för att göra det lilla extra finns inte än. Då det varit så mycket och jag även tappade taget om kosten totalt, det vill säga att jag åt skräpmat fyra gånger på en vecka, alltså, hallå?! Men ja, det är bara att ta nya tag och gå vidare, inte hjälper det mig eller någon annan om jag går och grämer mig över det.
 
Idag skrev jag kanske en mening på mitt arbete, sen tog jag en promenad upp till Iksu och förnyade kortet i fyra månader. Så, nu var den tummen dragen ur, nu ska man bara ta sig iväg till gymmet också, det är något jag verkligen vill då det har börjat synas en stor skillnad på kroppen, gymmet kan vara en stor hjälp på vägen för att forma kroppen ännu mer. Efter promenaden var det dags för en dusch då jag var bjuden på ett Colorona home party senare på kvällen. Oj så mycket roligt det fanns i pyssel väg när det kommer till färger och så vidare men ja, min plånbok och min förvaring här hemma säger nej för tillfället, haha. Var hemma hos Kickan och hon hade bakat fyra olika sorter och även retats med en bild på facebook, yes, jag skulle stålsätta mig då fusket varit allt för stort och när jag kommer dit visar det sig att hon har köpt en hallonkvarg just till mig, underbara! Var en riktigt trevlig kväll och jag fick vara i ett underbart sällskap, när kvällen sen började lida mot sitt slut fick jag även skjuts hem av Robert och Madde, tack så mycket!
 
Såna här kvällar skänker mig lite extra ork, jag blir alltid så glad av sällskapet, har funnit så många fina vänner i klassen att ja, det känns overkligt.
 
Imorgon är tanken att jag ska plugga rejält och kanske även gå till gymmet. Vill plugga bort allt inför fredag redan imorgon då planerna är att åka ner på stan på onsdag då pengarna kommer i och med att jag måste köpa en limpistol så att jag kan dekorera mina böcker. Ja just ja, har gått och lärt mig bokvikning! Är dock inget jag kommer att kunna göra allt för ofta då det tar sin lilla tid och jag får en hiskelig värk i kroppen av det, men ibland så! En av böckerna ska vara en present så lägger upp båda här senare när de är färdigdekorerade och ja, när ena är mottagen som gåva. Orkar jag inte fara på gymmet imorgon är tanken att jag går dit på onsdag morgon innan lunch, kan ju inte tappa hela första veckan, snacka om pengar i sjön speciellt nu då jag sparat ihop till kortsumman. Hälften från det extra man fick i studiestöd och hälften i småpengar som jag haft sparat sen ja, minns inte ens när, haha. Hur som haver, det här ska jag ordna!
 

Kommentarer
Postat av: Kickan

Heja dig!!! snart ska jag oxå lösa kort

Svar: Heja dig också! Längtar till det! Jag har givetvis blivit förkyld nu igen och denna gång värre än sist, suck.
Erica KP

2015-02-25 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0