Grymt

Hade mitt grymmaste pass någonsin idag på gymmet och det kan jag tacka mina fina tjejer för. Jisses vilken pepp man får när man har sällskap. Först gick jag, Camilla och Kickan till gymmet. Där delade vi på oss och jag värmde upp och körde styrka med Kickan, lite senare kom Viktoria och Jessica också och efter det kom Camilla till oss. Var helt slut när jag kom hem och ändå hade jag inte tid att slöa, duschade och fixade mig för att åka vidare. Min kropp satt även igång vätskedrivning naturligt efter passet så jag har fått gå på toa väldigt många gånger. Mitt kort går som sagt ut snart och jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Hade dock så roligt idag att jag vill ju fortsätta även om jag inte är där två gånger i veckan eller så. Invigde mina nya träningsbyxor idag och jag kände mig så himla snygg!
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Rodd 1000 meter (första gången jag vågar prova)
Insida lår i maskin 30 kg 3x10
Benpress 55 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 10 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Squats med kettleball 10 kg 3x10
Biceps curl med hantel 4 kg 3x10
Triceps med hantel 4 kg 3x10 (armarna rakt upp och ner bakom huvudet)
Baksida lår i maskin 15 kg 3x10 (första gången jag vågar prova)
Stretch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0