Mini

Igår packade jag skolväskan med gymkläder för att försöka köra lika hårt idag som i fredags. Dock förstörde min sömn för mig och jag började vela på om det ens skulle bli ett pass överhuvudtaget. Tog över en timme att somna och sov endast tre timmar för att sedan inte kunna slappna av. Det resulterade i en huvudvärk och den blev inte bättre av tre timmars föreläsning. Bestämde mig däremot för att gå till gymmet och göra så mycket som jag orkade. Är stolt över mig själv som for på gymmet och är även stolt över att jag slutade när huvudvärken blev värre och det började ila i huvudet. Blev alltså ett minipass idag men det är bättre än ingenting.
 
Cardio motionscykel 5 minuter (blev uttråkad, sket i de två sista minuterna)
Insida lår i maskin 30 kg 3x10
Benpress 55 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 10 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Triceps med hantel 4 kg 3x10 (armarna rakt upp och ner bakom huvudet)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0