Gymmet i onsdags

Det blev ett besök på gymmet i onsdags och det var även första gången som jag tränade på fastande mage. Brukar bara äta mellan 12-21 och jag var på gymmet strax efter 10. Ville testa i alla fall och det gick riktigt bra, skippade dock rodden i och med att jag varit utan träning ett tag och så fastande mage på det då, ville inte riskera ett svimanfall.
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Utsida lår i maskin 55 kg 3x10
Insida lår i maskin 55 kg 3x10
Benpress 65 kg 3x10
Baksida lår i maskin 25 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 10 kg 3x10
Seated two arm lat pull 40 kg 3x10 (ökade 10 kg för första gången)
Biceps curl med skivstång 9,5 kg 3x10
Triceps med viktskiva 5 kg 3x10 (armarna rakt upp och bakom huvudet) 
Stretch
 
Boom! Ja, kändes i alla fall så då. Hade planer på att gymma någon dag den här veckan också men givetvis har jag börjat bli förkyld igen och denna gången är det lite värre än sist som just då var en fis i rymden. Mängda irriterande är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0