H.P

Imorgon, eller ja, idag enligt klockan ska vi fortsätta på vårat Harry Potter maraton som vi påbörjade för ett tag sedan. Då vi är några stycken har många datum och tider sällan matchat men imorgon så ska vi fortsätta med film nummer sex! Imorgon ska jag, Kickan, Jessica, Linnea och Hanna åka hem till Jenny för att ha en riktig mysdag tillsammans. 
 
Som förra gången kommer det finnas massa gotta där men jag som har misskött mig väldigt mycket ska försöka vara duktig. Har en protein choklad pudding hemma som jag tänkte ta med mig, ska även vispa grädde att ha till. Kommer också att packa med en matlåda och en pepsi max för att kunna lyxa till det inom rimliga gränser. Ska bli riktigt roligt att umgås med några av mina bästa tjejer, längtar verkligen. 
 
 
Vi påbörjade vårat HP maraton på självaste Harry Potter dagen den 2 maj, nu ska vi fortsätta. Bättre sent än aldrig eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jeeennny

ska bli så underbart :D längtar efter er!!!!

Svar: Det var verkligen underbart <3
Erica KP

2015-11-15 @ 10:16:25
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se
Postat av: Kickan

Var jätte mysigt

Svar: Verkligen <3
Erica KP

2015-11-17 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0