Inspiration

Blev inspirerad av min vän Jenny och började tänka på några av mina finaste tjejer, hur vi träffades och hur vi hållit ihop i vått och torrt sen dess. Vid första uppropet på universitetet la jag tjejen Kickan på minnet, både för namnet och för att hon verkade så, ja, så bra helt enkelt. Kontaktade henne via facebook om jag inte minns fel och frågade om vi skulle plugga tillsammans, hon nämnde även att Jessica och Jenny ville vara med. Där på biblioteket grodde en vänskap från första början genom en pluggrupp. Sen dess har vi hittat på massa tokigheter och stått vid varandras sidor i nöd och lust skulle jag nästan vilja skriva, haha, blir lite väl formellt kanske men ja. 
 
Har flera fina vänner i klassen men vet faktiskt inte vad jag hade gjort utan dessa tre i början på universitetet, hade jag kommit lika långt som jag har gjort? 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kickan

Underbaring ❤️

Svar: Detsamma du <3
Erica KP

2015-11-19 @ 17:36:11
Postat av: Jenny Hellström

åh vad jag älskar dig. Utan er hade jag aldrig överlevt uppe i umeå, hade antagligen fått panik och vänt hem mot jönköping <3

Svar: Och jag dig! Vet inte alls om jag hade fixat det så bra som jag gjort utan er <3
Erica KP

2015-11-19 @ 18:34:00
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0