City

Från att ha en heldag i soffan och kanske göra någon nytta hemma så blev det några timmar på stan istället med bästa Jenny, Kickan och hennes son Liam. Vi gick runt i olika affärer och hamnade även på Max en sväng där vi åt en sen lunch. Testade snabbkassan för första gången och oj så smidigt, gick att lägga till och välja bort lite hur som helst och sen betala direkt i maskinen. Var ganska skönt att slippa stå i kassan med alla sina ändringar, haha. Fortsatte senare in på Telia, igår när jag hade hämtat min telefon fanns ett foto på en okänd kille i mitt galleri. En kille i verkstaden det vill säga, förstår fortfarande inte varför de tagit sig friheten att fota med min telefon då den lämnades in på grund av en spricka i skärmen. Hade kunnat köpa det om det var kameran som hade strulat men nu var det ju inget fel på den. De på Telia kunde inte göra mycket mer än att säga att de ska ringa och fråga de på verkstaden vad de håller på med men kändes bäst för mig att de vet om det. Telia kunde lita på mig utan att veta om det, jag vill kunna lita på de också. Det handlar ju om att ge och ta, nämnde även det. Han jag pratade med förstod att jag var besviken för ärligt talat kändes det respektlöst. Sen om han nu ringer eller inte det vet jag inte men ja, nu är det över i alla fall. 
 
När det började närma sig stängningsdags rullade precis min buss in på Vasaplan så valde att åka med den då de andra skulle vidare till Rusta, kunde lika gärna åka buss så att de slapp släppa av mig. Blev även praktiskt för mig att hoppa av utanför affären och handla hem litegrann. Väl hemma har jag bytt i kattlådorna, rakat benen och målat tånaglarna. Har världens ångest inför morgondagens simlektion, känns skitjobbigt att visa upp sig naken och allt som hör där till för att sen visa sig i baddräkt. Har inte burit en vanlig tight baddräkt på över tio år säkert, är inte jättebekväm med att simma heller så morgondagen blir intressant. Nu fortsätter kvällen med tända ljus, filt och soffa, känns helt okej för att vara en söndagskväll eller hur? 
 
Tack för en mysig söndag tjejer och killen, gör jag gärna om fler gånger. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mysig dag gumman <3 morgondagen kommer gå bra, du är jävligt vacker, fuckin' gorgeous!

Svar: Tack själv ❤ Åh, vad underbar du är! Har ju nästan precis börjat känna mig bekväm påklädd, avklädd syns ju allting man annars döljer. Men detta fixar sig! ❤
Erica KP

2015-10-25 @ 21:48:27
Postat av: Jenny

/ Jenny :)

2015-10-25 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0