Why be moody when you can shake yo booty?

I fredags blev det utgång, väldigt oplanerad för att vara mig men det sägs att en inte ska planera så mycket hela tiden heller. Dagen började med att gå en sväng på stan tillsammans med Emma, senare åkte vi hem till mig och Bim dit. Jag hade varit taggad på att dansa väldigt länge så startade musik och kropp ganska direkt. Fixade även hälften av sminket innan Emil och Robin kom förbi, Robin skjutsade oss till Marias på Mariehem där det blev middag. Bar sedan av hemåt igen för att göra sig i ordning och förfesta. Klockan sprang iväg som vanligt och väl nere på stan kom Emil inte in på O'learys, ibland funkar det, ibland inte. Vi gick vidare till Guitars men jag som var så sugen på att dansa blev inte långvarig där, jag gick iväg en sväng ensam till olles för att dansa, haha. Tråkigt nog var dansgolvet (fyrkanten) stängt så dansa fick en göra på plan två i hörnet mellan borden vid en dj. Dansade ett tag och gick sedan tillbaka till Guitars, dock kollade jag busstiderna för alla parter först. Jag såg nog rolig ut där jag gick i min ensamhet hit och dit. Blev sista bussen hem och jag kom isäng först vid sex tiden på morgonen. Var väldigt trött på lördagen. 
 
Efter att jag hade städat undan hemma, blivit människa och ätit middag så åkte jag hem till Bim och umgicks där. Kom inte hem så himla sent den natten men givetvis var det en fylleskalle som skulle plinga på dörren vid tre tiden, tur jag var uppe, blev rädd nog i alla fall, var inte beredd på att någon skulle plinga på dörren. Sen kom söndagen och även den tillbringade jag med Bim, blev en promenad och häng i soffan, perfekt avslut på en helg. Justja, både i lördags och i söndags bjöd Bim på en jättegod kycklingwok. Ska försöka fundera på hur jag kan göra för att få den lchf vänlig. Ja, jag är jättedålig på att sköta kosten just nu, och det är väldigt jobbigt. Det går upp och ner hela tiden hur jag kan sköta mig men just nu finns det inte ens motivation till att ens äta egentligen. Men som sagt, en behöver inte alltid lyssna på vad hjärnan säger, jag äter ändå och försöker så gott jag kan. Tyvärr är det ju maten jag lätt trillar dit på när jag inte mår så bra, men kan även trilla för att jag mår bra, mat är en ond cirkel många gånger, i alla fall för mig, vet dock att jag inte är ensam om det. Nej, det har gått halvt åt helvete känns det som men jag vägrar ge upp även om jag snubblar många gånger. Ge aldrig upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0