Premiär

I lördags åkte jag till Sävar som ni vet, men tidigare under dagen hade jag mitt första premiär besök på shoppingcentret Avion vid Ikea. Emma och Lars skulle göra några köksärenden så jag följde med dem och fick på så sätt även skjuts till Sävar. Innan Avion var vi dock först en sväng på Elon. Har varit en sväng på Ikea sen det öppnade men då var inte själva shoppingcentret öppnat, det har varit öppet några månader nu men har inte idats ta mig dit. Var roligt att gå runt där och kika på lite allt möjligt, när vi kände oss färdiga gick vi in på Ikea för att fortsätta på deras köksärenden. När vi hade gått igenom halva Ikea kom vi fram till deras restaurang, nu har jag även premiär ätit där också, annars har det blivit någon korv när man har snabbat sig igenom Ikea tidigare. Efter maten fortsatte vi vidare på Ikea innan det var dags för att handla lite på Willys och sen åka hem till mamma och Håkan för att hämta upp barnen som vi lämnade av där tidigare under dagen. 
 
Blev lite bus hemma innan det var läggdags för barnen och när dem sov såg vi vuxna på film. Minns inte vad den hette men jag såg då hela i alla fall, mycket mer motför vad man kan säga att Emma och Lars gjorde, höhö. Fick höra av dem själva vilket tråkigt sällskap dem var som gick iväg och gjorde nödvändiga saker där hemma men mig gjorde det ingenting. Jag hade ju sällskap i alla fall och satt inte hemma själv. Tillslut blev det läggdags även för oss, jag gick hem till pappa och Kajsa för att sova och oj vad jag fick sova. Dagen efter gick jag hem till familjen KPP igen men då Lars skulle böka på i lägenheten smet vi hem till pappa och Kajsas lägenhet. Agnes och Elmer tyckte vi var busiga som for dit fastän pappa och Kajsa inte var hemma just då. Blev lite extra spännande att leka där då. Lite senare kom Emil hem och därefter kom även mamma och Håkan förbi så jag passade på att åka med dem in till stan. Väl hemma höll jag på att somna i soffan redan vid 19 så blev en promenad istället och då blev knoppen lite piggare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0