Sista dagen på Campus

I torsdags var sista dagen på Campus men innan det var jag på salongen och blev fin. Har varit sugen länge men slog till nu innan examen och gjorde volymfransar, även detta hos min kusin som gör naglarna. Blev nästan kär i mig själv när jag fick se resultatet. Ögonen känns större och grönare än någonsin, vill nästan flirta med mig själv. När fransarna var klar gick vi över till nagelbordet och gjorde mina examensnaglar. Ville ha något spektakulärt och det fick jag. Min kusin handmålade två renhuvud i profil och så satt vi stenar i dem samiska färgerna på två naglar också. Min blåsa var inte riktigt med mig denna dag, när ena ögat var färdigt var jag tvungen att panikgå till toaletten, jag frös och hade ont i magen, så kissnödig var jag, haha. Kunde se med ena ögat så jag ranglade runt där nere i källaren. Gick även på toaletten igen efteråt och senare efter naglarna också, jisses. När jag var färdig på salongen snabbade jag mig iväg till Campus och den sista dagen. Vi hade kurs- och programutvärdering och efter det blev det fika och känslor. Dagen till ära var jag uppklädd i en ny fin romantisk tunika, svarta leggings och mina blåa underbar skor.
 
Kändes riktigt konstigt att gå därifrån, vet inte om jag kommer att vandra där någon fler gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0