Company

Vanligtvis brukar jag ha lite svårt för att umgås när jag är lite upp i varv över studierna och så vidare men just nu kan jag slappna av och umgås med vänner och det känns himla underbart. Tillåter mig själv att slappna av i alla fall och försöker skilja på studier och fritid. 
 
I förrgår blev jag upphämtad av Jenny och vi åkte vidare till Coop då hon skulle storhandla. Är mysigt att strosa runt på affären med henne. När vi var färdiga gick vi in en snabb sväng på HM och sen åkte vi vidare hem till henne för att umgås i soffan och bara vara. Är alltid lika mysigt att vara hemma hos Jenny, man kan bara vara och vi måste inte prata hela tiden. Dock så pratade vi väldigt mycket, det brukar vi göra, haha, men vi såg även Svanprinsessan, det var riktigt roligt för det var länge sedan. 
 
Igår åkte jag ner en sväng på stan efter pluggandet och sen fortsatte jag hem till Bim. Köpte med mig mat från stan då matlådan givetvis stod kvar i kylskåpet. Köpte stekta grönsaker och fiskgratäng i varmrättsbuffén. Gratängen var inte helt 100 lchf men tog inte så mycket sås för att slippa den största mängden redning. Annars var den god, hade kunnat smaka lite mer bara men nu fick jag ju lite inspiration till fiskgratäng. Vi pratade som vanligt mycket och jag hjälpte även till att dra lakan, går snabbare och är mer effektivt att vara två när man viker sängkläder. 
 
Idag ska jag som sagt umgås med Bim igen och följa med henne på Rusta, blir kanske en sväng nere på stan också. Kommer dock att fara hem sen igen i och med tvättiden. 
 
Ja men vi kör imorgon också! Fast, imorgon kommer jag nog ligga hemma själv i soffan men det behövs ju också. Kommer förmodligen titta över intervjufrågorna en gång till då min första intervju är på fredag men annars blir det nog ganska lugnt. Ska dock fara och klippa mig imorgon på eftermiddagen, det börjar vara på tiden. Ska bli riktigt skönt att få bli lite omhändertagen. 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fler sådana kvällar vill jag ha <3 så mysigt att bara få umgås & inte känna några tvång! Kan alltid vara mig själv i ditt sällskap <3

Svar: Jag med < Ja, känner samma här <3
Erica KP

2016-03-03 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0