Ko..ko..ko

Koko säger kycklingen, nej just ja, det var ju göken! Här ekar det friskt men det har ju sina orsaker. Är uppe hos min fästman och spenderar all tid med honom, ja, förutom den tid då han är i renskogen och jag stannar hemma, orkar tyvärr inte följa med på alla svängar. Åker även emellan Kråkslottet och Skolådan och ja, det är svårt med täckning och så vidare på vissa ställen, ibland har jag inte varit kontaktbar alls vilket i sig kan vara ganska skönt ibland, sitter jag ensam vill jag dock kunna nå andra, haha. 
 
Imorgon är det dags att åka hem och det hugger så in i norden i hjärtat men vad kan man göra? Har 70 % seminarium på torsdag och så behöver jag komma in i sista svängen på arbetet, ja, sista och sista, vi har ju ett tag till på oss, ungefär en månad men ändå. Är mycket att hinna med och få till så att man känner sig nöjd. Viktigast av allt för mig är att få G men vill ju inte bara haspla ihop någonting, vill göra så gott jag kan utan att slita ihjäl mig. Nej, nu ska jag ha lite kvalitetstid med min karl, ja, om han inte har somnat det vill säga, men i så fall kan jag ju lägga mig tätt intill i alla fall och bara njuta av hans närvaro. 
 
Kommer att uppdatera mer om min underbara vistelse här uppe och de fina dagarna jag har haft! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0