Lugnet och oron

Blir en lugn dag idag då jag känner mig osäker just nu på hur jag ska gå vidare med mitt examensarbete. Har skrivit ganska mycket på många delar i arbetet och inväntar kommentarer från min handledare. Igår ringde jag runt och jagade intervjuer, kändes mörkt en stund och jag blev lite nere men plötsligt vände det litegrann och jag hade tre intervjuer inbokade. Har även tre till på gång, nu ska vi bara hitta tider som passar. Dessa tre känns inte helt optimala dock på grund av olika orsaker, eller ja, två av dem men tänker att det är bra att göra så många intervjuer som möjligt och sen får jag gå igenom vad som kan användas och inte. 
 
Lite senare idag ska jag följa med Bim på Rusta och sen, ja, har tvätt ikväll då någon tagit min torsdags tid. Haha, är ganska roligt, förra veckan diskuterade jag och Bim om att ingen tagit mina torsdags kvällar längre, men ja, denna vecka, haha. Eller ja, tagit och tagit, hen hann boka före mig men jag brukar tvätta på torsdags kvällarna 9 gånger av 10. Har börjat bli lite piggare i förkylningen men idag vaknade jag svettig av ångest, tog en halvtimmes längre sovmorgon men min kropp och mitt sinne verkar inte uppskatta att jag tar det snäppet lugnare. Är en fin balansgång mellan att kunna ta det lugnt och inte få ångest över att man presterar ordentligt. Jag behöver inte vara på topp hela tiden, hör du det kropp och sinne?! Ja, är inte lätt alla gånger inte tyvärr. 
 
I torsdags var det 100 dagar kvar av utbildningen, det innebär att det bara är 94 dagar kvar nu, vars tar tiden vägen egentligen? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0