Söndagsseg

Det är egentligen ganska otroligt att man praktiskt taget alltid är väldigt seg på söndagar även om man inte har gjort så mycket under helgen till exempel. Ja, det blir väl att man släpper tankarna litegrann och det har ju varit mycket under veckodagarna ganska länge nu och så fortsätter det fram till examen. Sen vet man ju också att en ny vecka med nya utmaningar och nya måsten är på ingång, det kanske också tar rejält på krafterna.
 
Idag har jag inte fått många knop gjorda alls, först på eftermiddagen tog jag mig ut på en promenad. Hade bara tänkt ta en kort men blev en timmes, ja, nu gick jag inte i min bästa fart för den har jag ärligt talat tappat och jag är väldigt trött i kroppen. Har gått ut rätt hårt med promenader den här veckan, har gått på en promenad fyra dagar på raken nu, det tar nog på krafterna då man har tappat allt det där. Förhoppningsvis ska jag vara igång nu! Väl hemma igen blev det ganska lugnt och just nu puttrar en gryta, den borde väl vara klar om en kvart eller så, låter den puttra extra länge då jag inte har gjort någon redning, gör inte det varje gång då arrowrot är ganska dyrt. Vissa grytor fungerar lika bra utan redning bara de får stå och puttra. Vet inte vad kvällen bjuder på men som det känns nu blir det nog en dejt med kudden i soffan, är väldigt tung i huvudet. Får se, kanske lyckas göra någon nytta också, men känner inte att det är något måste heller. Ja, skulle ju uppdatera om min vecka som varit bra så kanske ska ta tag i det senare ikväll, imorgon börjar ju faktiskt en ny vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0