Sun(ny)day

Idag blev det en shoppingtur med mamma som slutade med ett besök hemma i Sävar. Vi for till Ersboda handelsområde då hon skulle kolla byxor, jag tittade även på en tunika som jag passade på att köpa då jag hade en rabattkupong och en bonuscheck. Tycker de har mycket fint på Kappahl just nu, märks att sommaren är på ingång med alla ljusa fräscha kläder. Efter Kappahl gick vi in på Obs, först blev det en sväng på Lindex men jag blev bara upprörd, både på mig själv och konceptetet, haha, men tänkte att det tar jag i ett eget inlägg. Vi fortsatte in på Obs där vi handlande lite nödvändigheter innan vi åkte vidare hem till Sävar.
 
Vi landade hemma hos pappa då barnen var där, Emma låg hemma och vilade och Lars var ute på ärenden. Blev några timmar hemma hos pappa och innan det bar av hem till stan igen gick vi förbi hos Emma och Lars för en pratstund. Blev en riktigt härlig dag och jag fick mycket mer luft än vad jag hade fått hemmavid. Vi satt nämligen ute i solen ett bra tag, ibland var det stekande hett för att nästa stund blåsa isande vindar, vädret hade lite svårt att bestämma sig tror jag. Väl hemma har jag ätit middag, försökt plugga litegrann och ja, bara tagit det lugnt. Förutom att min huvudvärk håller i sig, som ni nog redan vet, har ju haft en längre periods ihållande huvudvärk nu, ledvärken har även kommit tillbaka i ett skov, speciellt i armbågarna som grädde på moset har jag även fått tillbaka rycket i vänster ögonlock, ja, vet inte vad jag ska säga. Mina skov är ju ett tecken på att det är mycket just nu, när det kommer till studierna känner jag mig lite stressad samtidigt som jag inte är stressad, just nu känns allting bra men som sagt, det är mycket att tänka på nu så det är ju inte så konstigt egentligen. Tar dag för dag i nuläget och det underlättar, ja, blickar samtidigt framåt men försöker att vara här i nuet så mycket som möjligt min vakna tid. Njuter av allt och ingenting just nu, är så det ska vara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0