Köpa köpa köpa...gah :P

Känns som om jag har fastnat i shoppingträsket. Har nästan aldrig pengar, men nu har jag både fått lön för sommarjobbet, fått tillbaka skatt för i sommras och så fått studiebidrag. Såå vad gör man :D Men samtidigt får jag så dåligt samvete då jag köper upp mina pengar, är för ovan att ha dom helt enkelt. Blivit mycket kläder för mig senaste tiden och idag satt jag på tradera och hittade filmer, kände verkligen att jag var tvungen att gå därifrån.

Det bästa med min shopping"hobby" är att jag har hittat min drömjacka. Är oftast en chans på miljonen att riktigt fina höst/vinter jackor finns i större storlekar. Har min drömjacka nu iaf, inköpt från ellos, har även köpt skinnhandskar från lindex. Drömt om skinnhandskar en lång tid också, men skinnhandskar och bombarjacka? Nej..Nu behöver jag bara hitta en fin mysig halsduk till så är jag rätt nöjd med mitt yttre för höst och vinter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0