Å hej och hå!

Bestämt inflyttningsdatum i lägenheten var 1a september, jag hade tur och fick hämta mina nycklar redan igår. Redan på kvällen började jag och Emma plocka upp lite från förrådet, vi tog det vi orkade och kom åt. Idag hörde jag mig även för efter bärhjälp och fick hjälp av min käre kusin Andreas och min före detta granne Krister. Vi började flytta in mina saker vid klockan 20, då klockan närmade sig 21.30 var vi klar. Allt gick väldigt fort och bra, är väldigt nöjd över att känna riktiga karlar. Nu saknas bara köksbordet, gardiner, lampor och tavlor. Måste även inhandla lite smått och gott som behövs i köket och i badrummet. Bilder kommer upp då jag har fått lite mer ordning och reda på allting. Vill gärna ha uppe gardiner i alla fall, men det är ju inte det viktigaste.

Tack så mycket för all hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0