Lussebulla

Idag var det lussebulls bakning som stod på praktikens schema för mig och Emma. Kusin Andreas visade dock även upp sina skickligheter och gjorde saffranslängder. Jag tror allt att det finns en liten sockerbagare i han, duktig är han. Vart ännu en rolig dag med sång och skoj, på torsdag är det tänkt att vi ska göra knäck och ischoklad. Jag kommer att bränna sönder mig!

Efter praktiken gick jag och Emma hem till mig för lite måndags mys. Har ni inte smakat Ballerina-Pepparkaka borde ni ta och göra det på en gång. Älskar man pepparkaka så är ju choklad till det perfekt! 


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Haha jag skrev nästan samma i början :P Men jag såg ju inte ditt inlägg förrns nu så, ja we are alike ;)



Kram

2009-12-07 @ 18:41:42
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0