ComHem? Skitsnack, rätt namn är GåHem!

Börjar få allt mer ont i magen då det gäller ComHem räkningen som kommer snart. Räkningen kommer bli en klumpsumma på de månader som återstår i bindningstiden. Att dela upp räkningen går inte heller, tycker det är konstigt då andra bolag är villiga att göra det. Aldrig varit nöjd med mitt abonemang då allt har strulat redan från början. Visst var det dumt att binda upp sig, men sen trodde jag aldrig att allt skulle bli som det har blivit. Har fått ett löfte om att få hjälp med räkningen men samtidigt tvivlar jag. Det mest logiska hade varit att börja betala direkt pengarna kom in på kontot. Varför du inte gjorde så vet jag inte och nej jag menar inget illa med mitt inlägg. Men du måste förstå hur orolig jag är? Är allt för van att du säger en sak och sen blir det en annan. Jag finns fortfarande och jag mår inte bra av det här.

Jag vet att du inte mår bra heller, just därför är det så viktigt att vi gör det vi lovat varandra. Vi kan inte bara sitta och titta på tills allt rasar samman totalt. Jag vill inte gå varje dag och vara rädd att jag inte kan betala och på så vis hamnar hos Inkasso. Det är en helt annan sak om jag orsaker det helt själv, men du har gett mig ett löfte. Jag hoppas verkligen att du håller det. Jag vill inte hamna i skiten för att någon bryter sitt löfte. Vem ska jag då kunna tro på?

Snälla ComHem, kan ni GåHem?

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0