Halsens mjukdelar

Som vanligt är jag inte så vidare smart. Jag hade missuppfattat min kallelse totalt. Det var inte en röntgen som stod på tur, det var ultraljud. Dock var det på röntgen avdelningen, så helt fel ute var jag ju inte i alla fall. Tyvärr så tog jag då ut alla mina piercingar i onödan, skit kul då jag inte kan få tillbaka kulan på ringen i näsan. Lava nästa!

Nog om det, innan ultraljudet gjordes på mina lymfkörtlar fick jag även veta att ett celltagningsprov troligtvis skulle göras. Och som vanligt fastän mina körtlar såg bra ut, fin färg och form fastän dom var stora kom den vanliga meningen; För säkerhets skull tar vi cellprover ändå. Så där ligger jag halvnaken på en brits och börjar känna mig lite rädd inför att bli stucken i halsen två gånger i vardera körtel. Sticket kändes precis som vid blodprov men trycket som kändes var näst intill outhärdligt för mig. På vänster sida kändes det som rejäl tandvärk och käkvärk. På höger sida kändes det som ett skruvstäd kramade om högra hjärnhalvan. Tillslut blev jag klar och fick gå därifrån, är fortfarande öm men det går väl över i sinom tid. Nu är det bara att vänta på provsvaren, peppar peppar ta i trä!



I'm so sexy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0