Solsken

Var visst inte med i Expressen idag, men vad gör det när solen skiner och man får ha tunna kläder? Jag ställer in mig på att imorgon kanske är min dag, annars ska jag ringa dom och kolla. Liksom, vem vill ställa upp på intervju och fotografering utan att det syns? Hade tänkt äta lax till middag idag men det blev lövskurna kotletter och pommes frites med mamma och Emma. Vi slog ihop oss då alla tre hushåll var ensamma ikväll, allt avslutades med glass, Simpsons och Glamour. Var riktigt härligt att få sitta ute och äta middag, längtar tills jag har skaffat mina balkongmöbler och då kan sitta där även om jag bara har morgonsol så finns ju värmen kvar. Min bild i huvudet av balkongen är perfekt men återstår att se då betongen är rynkig som en elefant rumpa just där en stol ska stå. AMATÖRER! Funkar det inte alls ska jag ta mig ett snack med vaktmästaren, jag vill ju kunna sitta på min balkong utan att ha möblerna precis utanför balkong dörren.

Har sett på vädret att det blir svalare i helgen och även till veckan vilket inte gör mig så jättemycket. Jag älskar värmen men mitt huvudvärksproblem tenderar alltid att komma hela tiden i början på denna varma period. Är helt sjukt vad tiden går fort, har när som bott nio månader i min egen lägenhet. Den 26e maj på pricken och den 29e maj är det ett helt år sen jag flyttade hemifrån! Var väl en härlig mors dags present i fjol, hon blev en unge fattigare. Istället för att ha fyra hemma har hon bara två, även om vi större är där väldigt ofta. Det är det viktigaste för mig i livet, att ha en nära kontakt med min familj.Jag och mamma har en väldigt bra kontakt och vi gör i princip allt tillsammans, hur underbart är inte det? Hört många som t. ex inte skulle kunna tänka sig att umgås med sin mamma. Ta vara på familjen, vilka dom än består av! <3

För er som inte vet, detta är jag i krambjörns form
Heter inte bara Erica, heter även Love Alot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0