Ensamheten

Idag for vi på Access iväg till Gammliahallen för att lyssna på Heidi Andersson. Även känd som Armbryterskan från Ensamheten. Förutom det så var det lite dansuppvisning, olika föreningar som pratade och så. Enligt VK var det bara unga och vuxna invandrare där men så var inte fallet. Var väl i grund och botten mer riktad till dom men vad gör det? Jag hade kul! Idag tog lilla jag ett stort steg och övervann lite inre rädsla. Jag såg bortom min nervositet för att gå fram och öva armbrytning med Heidi. Har nog aldrig i hela mitt liv vågat gå fram för att pröva på något inför så mycket folk som det verkligen var där. Så idag är jag riktigt stolt över mig själv!

Är väldigt trött och seg i huvudet nu då jag inte riktigt kan med miljön där det är mycket folk. Jag gissade på att det var över 100 stycken men enligt VK var det runt 500 personer. Inte undra på att jag har huvudvärk. Hela dagen var bra förutom att jag störde mig väldigt mycket på att det var så många i publiken som skulle sitta och prata massor medans allting presenterades.



Tyvärr är bilderna suddiga, men rörelse+mobilkamera är ingen hit :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0