Körslaget - Avsnitt 2

Vet inte riktigt vad man ska säga om avsnitt två av Körslaget. Som förra gången undrar jag vad folket tänker med, hur kunde ni skicka hem Jasmines kör?

Min bedömning:

1. Med ett fartigare låtval sjöng sig Lisas kör in i mitt hjärta <3


2. Gabriel må ha valt en av mina favoritlåtar, Whitney Houston - I wanna dance with somebody men jag ogillar honom fortfarande. Kören däremot var helt underbar, låten kom verkligen till sin rätt


3. Som singeltjej älskade jag att se killarnas dans till Beyonce - Single Ladies. Bra med fart och underbar stämning som vanligt. Jasmines kör ger mer än bara solsken!

4. Ann-Louises låtval tycker jag inte om, däremot så älskar jag kören och körledaren. Kör på!

5. Andreas kör utstrålade tyvärr ingen vacker dag med låten då jag ansåg att det blev lite väl tråkigt och att behöva se uppträdandet igen var bara jobbigt

6. Jakob, Jakob..Jättebra låt men lite väl svår inom körsång kan jag tycka. Den kom inte till sin rätt alls tyvärr.

7. Men snälla rara Casper, sist var det Beatles och nu Beach Boys? Hur tänkte du där?




Mina tre favoriter
Tyvärr åkte Jasmines kör ut, ni är redan saknade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0