Himlen runt hörnet

Glädjen jag kände när jag blev moster första gången går inte att beskriva. Jag blev så till mig att när jag varvade ner så höll jag på spy och svimma på samma gång. Mamma trodde att jag skulle ramla ihop där jag stod. Igår blev jag moster igen och glädjen är lika svår att beskriva denna gång också. Den här gången hanterade jag det väldigt bra, förutom några tårar som kom fram samtidigt som jag höll i Agnes. Varken jag eller pappa var beredd på en födsel så vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Den 26/8 klockan 15.45 valde våran lilla gris Elmer att komma till världen. Elmer vägde 3550 gr och var 52,5 cm lång, hans smeknamn grisen kommer inte från mig så det blir någon annans historia. Det är otroligt hur snabbt en kärlek kan bli så stor, mina syskonbarn betyder allt för mig så är det helt klart.
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Gurli

Jag tycker att du är väldigt bra på att få fram just känslan i det du skriver ;-)
Det måste vara en väldig lycka att ha dig som moster/syster oxå !
Än en gång Grattis !

2012-08-27 @ 20:19:59
Postat av: Emma

Vad kul att han äntligen har kommit :) Och vilken sötnos :)

2012-08-27 @ 22:11:15
URL: http://emmakristinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0