Kap

I veckan har jag gjort riktigt bra kap, sen anser jag också att det var menat så. Skulle som sagt gå och kolla på byxor på Kappahl. Märket är Magic så de är 100 kronor dyrare, de ska hålla in och hålla upp. Däremot så gick jag efter färgen och inte hållandet. Byxorna går på 499 i vanliga fall men med min bonus och rabatt som Kappahl medlem så kom jag undan med 274 kronor. Hur bra är inte det?  Sen att det bara fanns två par byxor kvar, ena paret var i min storlek var ju ett tecken. Bestämde på en gång att jag skulle kolla på bootsen också som går på 299 kronor på Skopunkten, skämtade med Britt-Mari och bad henne köpa ett dyrare par så att jag fick halva priset på mina. Passande nog så behövde hon nya skor och hon hittade ett par som hon älskar. Jag älskar de också eftersom mina skor då gick på 149 kronor. Även här var det sista paret i min storlek då de hade framme allt de hade. Ännu ett tecken, eller hur?
 
Har beställt tröjan nu också så det blir hela stilen, passar på då jag kom undan billigare med de två andra plaggen. För byxorna och skorna betalade jag inte ens fullt pris för byxorna. Kan vara bra med en hösttröja också då jag har lite av det, kan vara skönt att slippa pälsa på sig flera koftor. Fick lite funderingar angående säsongsplagg, varför köper jag plagg bara efter säsong. Jag köper efter säsong men kan bära det vilken säsong som helst i alla fall.
 
Förhoppningsvis ska jag hinna få tröjan innan jag åker upp till min älskling så då får jag känna mig ny och fräsch på tågresan också. Jag må köpa efter säsong men köper i alla fall inte rese kläder, haha.
 
 
Snart har jag hela looken hemma, ska bli kul och se om jag passar i den
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0