Lovely

Jag börjar bli sjuk igen och det är jag inte så glad över. Innan jul var jag sjuk i två månader, det gick upp och ner hela tiden men jag var aldrig pigg. Har fått vara frisk i ungefär två månader och nu har förkylningen börjat komma tillbaka. Det rinner i näsan och halsen har börjat tjockna, förhoppningsvis blir det inte värre. Har ärligt talat inte tid att vara sjuk nu då det börjar närma sig en praktik. Apropå praktiken så fick jag ett sms idag från hon som håller i det hela, de vill vänta in till mötet de har på måndag för att se vilka arbetsuppgifter de kan erbjuda mig. Så, förhoppningsvis har jag praktik från och med nästa vecka någon gång om jag har tur.
 
Ikväll var det tänkt att jag och Britt-Mari skulle dansa zumba då vi har planerat att göra det två gånger i veckan till att börja med. Jag försöker även att promenera varannan dag i veckan så det känns bra. Vet dock inte om det blir någon zumba ikväll då mina krafter är någon helt annanstans, redan i tisdags märkte vi att mina krafter var borta. Efter en halvtimme kraschade min mage och sen hade jag problem att ens hänga med någorlunda vilket jag inte haft annars. Har varit en sväng på Ica idag och jag känner att bara den lilla promenaden tog på, får hoppas att förkylningen inte sätter sig i bröstet lika mycket som sist för då var jag helt slut. Ska snart börja packa ihop lite smått och gott som jag ska ha med mig till Britt-Mari då jag är bjuden på middag där ikväll. Tänkte köpa cashewnötter på Ica men de hade bara naturella, osaltade och med konstiga kryddningar, vars är mina saltade?
Men men, ska ta med mig lite vindruvor, kiwi och en banan så får göra en liten fruktsallad. Köpte dock lite naturgodis i allafall även om det inte är så nyttigt heller men får väl dra sjukdomskortet som många gör eller något.
 
Trevlig helg alla!
 
Bjuder på en vacker zumba outfit bild, blev så varmt att tröjan fick åka då jag blev helt slut på en gång. Runt magen sitter zumba bältet där man sätter fast wii dosan så att man kan se hur duktig man är. Tyvärr levererade jag inte alls sist men men, när jag blir pigg igen då jävlar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0