Mirabelles julklappar

Här hemma är det Friskies torrfoder som gäller för Mirabelle och det klagar inte hon på. Friskies har en sida på facebook som jag har gillat ett bra tag nu. Där kan det dyka upp små erbjudanden, tävlingar och så vidare. Har till exempel fått hem dentastix liknande tuggisar till hundarna hemma i byn en gång. Tänker på Purnu nu, lika bra att skriva ut det för att slippa funderingar. Men i allafall, nu i december hade Friskies en julkalender där man kunde vinna kattleksaker. Hade lust att tävla men kände inte riktigt att jag orkade lägga energi på det då jag inte brukar vinna. Den 20e december startade dock kalendern samtidigt som jag gick online så då tänkte jag; varför inte. Hör och häpna, min motivering valdes ut och blev bland topp fem. Ärligt talat så trodde jag att vi skulle ha vunnit några små möss eller liknande så blev väldigt paff när paketet öppnades. Handsken är verkligen to die for, av skratt om inte annat. Jag och Mirabelle hälsar ett stort tack till Friskies.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0