Glädje

Efter mitt hemska tandläkarbesök fick jag skjuts hem till Emma då jag tänkte passa på att hälsa på där då Lars ändå skulle på hockey under kvällen. Innan Agnes och Lars kom hem så hann vi med lite Elmer bus och så en promenad på det. Han har varit lite kinkig vår Elmer idag och ikväll men det har gått bra iallafall. Lite senare under dag såg jag när Lars och Agnes kom in på gården så jag ställde mig i dörren för att möta upp dom. Lars sa till Agnes att jag stod där och att se hur glad hon blev värmde mitt hjärta. Hon sa mitt namn och började skratta och sen började hon springa emot mig för att kunna möta mig i dörren. Underbart! Lite senare när vi åt middag så kom även Emil in på gården och när Agnes såg han utanför fönstret så skrek hon hans namn av glädje och räckte upp armarna och sa jaaa! Då sa jag woohoo och Agnes var inte sen att också säga woohoo! Att se hennes små armar uppe i luften medan hon säger woohoo var jätteroligt. Det är underbart hur mycket glädje och kärlek det finns i de små liven. Jag längtar verkligen tills den dag jag kan få egna barn och få känna samma kärlek som Emma och Lars känner för sina barn och den kärlek dom får. Jag har verkligen fått underbara syskonbarn, världen blir en bättre plats när dom finns i den. Tidigare under dagen så fick Elmer äta lite gröt och puré som efterrätt, passade därför på att fota han lite efteråt då han var så glad. Sen att han får mosa runt med en majskrok gör ju ingenting sämre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuuud vad söt han är!

Svar: Man vill bara äta upp han men det går ju inte ;)
Erica KP

2013-03-15 @ 06:26:32
URL: http://emmakristinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0