Bevis

I veckan slog jag till och köpte en skolväska, har sett studenter tidigare som har sprungit runt med liknande och därför bestämde jag mig; Kommer jag in ska jag köpa en sån där väska. Ja, nu kan det låta som att jag vill vara som alla andra men för mig fungerar väskan mer som ett bevis för mig själv hur långt jag har tagit mig. För bara tre år sedan trodde jag att jag fortfarande skulle gå hemma. Sen 2011 har jag pluggat upp mitt slutbetyg och nu går jag på universitetet, jag är så stolt över mig själv och jag skiter i om det låter som skryt. Ibland måste man få gotta sig i sin framgång för det är just vad det är för mig, framgång!
 
Ikväll ska jag vara med på nollningen för första gången sen jag blev sjuk, har bestämt att jag är tillräckligt frisk. Lovar att ta det lugnt ikväll än om det ska firas i kväll att vi har gjort vår första tenta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är det inget snack om vilket gäng du tillhör när du har väskan som bevis :)

Svar: Precis, nu är det bara att hålla sig kvar! :D
Erica KP

2013-09-16 @ 08:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0