Effektivt

Ikväll mötte jag upp Kickan på gymmet och jag är så otroligt glad över att jag har henne. Hon är Kickan som ger en den där kicken som man behöver. Blev ett effektivt pass på en timme och nu efteråt känns det så himla bra.
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Dead lift 30 kg 3x10
Benpress 55 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 15 kg 3x10
Triceps med en hantel 3 kg 3x10
Triceps med hantel 3 kg 3x10 (står framåtlutad med armen uppdragen för att sedan sträcka ut bakåt) 
Biceps med skivstång 10 kg? 2x10, gjorde först 10 stycken biceps curl med en hantel på 3 kg
Bålrotation i maskin 35 kg 3x10
Armsträck på rulle 3x16
Stretch
 
Har planer på att fara en gång till men det får i så fall bli på lördag eller söndag då jag har planer för fredag redan och jag vill helst inte fara två dagar efter varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0