Kort uppdatering

Jag blir så besviken på mig själv när det kommer till det här, sitter och tänker på att jag ska ta och skriva några rader men det är alltid något annat som kommer i vägen. Mycket beror nog på att jag känner mig så stressad, sömnen, maten och orken blir lidande av det och därför ser jag bara till att göra det allra viktigaste. Det är ganska mycket att göra studiemässigt just nu och därför måste det läggas tid där.
 
Sen sist har jag dock hunnit fira lillasyster som fyllt år, åkt upp och umgåtts med Johan i vårt nya hus, har även hunnit fira han då han också fyllt år. Fick även alltså träffa min familj där uppe och det var så roligt att träffa alla, ja nästan alla hann jag träffa i alla fall. I förrgår fyllde lillebror år så har även varit och firat han och igår blev det Sävar ännu en gång bara för att. Däremot så gav min mage upp igår och jag är fortfarande dålig, vågar knappt ta mig utanför lägenheten, ja, har ju dock tvätt så det måste jag sköta men Ica besöket gick inte, tog mig halvvägs nerför backen och sen kände jag att jag var tvungen att vända hem igen. Är bjuden hem till Britt-Mari på middag idag så jag hoppas att min mage kan lugna ner sig några hekton innan jag blir tokig, vet inte riktigt vad som är fel. Har även klassåterträff imorgon så har inte tid med en dum mage då jag redan betalat för biljetten, haha.
 
Som sagt, ska ta tag i det här men just nu är det så mycket annat som snurrar runt både i och utanför skallen. Men tänk, snart har jag gått ut mitt första år på universitetet, hur häftigt är inte det? Datummässigt har jag en månad och två dagar kvar innan första året är slut. Jisses vad tiden springer iväg.
 
 
En rolig bild bara för att, i bakgrunden ser man Moa som ligger och en Ira som kollar vad hon gör och i kameralinsen har vi Iris tryne. Tycker Iris visar ganska bra ger varför jag kallar hon och Ira för Kling och Klang.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0