Lördag

Oj vad humöret åker upp och ner just nu!
 
Mycket beror på att det är mycket att tänka på, tankarna är överallt och ingenstans. I natt saknade jag även Johan extra mycket. Ni vet när man skriver med varandra och man kommer fram till att man saknar varandra så jävla mycket? Ibland gör saknaden väldigt ont, i natt kändes det som en spark i magen och jag känner fortfarande av det litegrann, även här far tankarna överallt och ingenstans. Annars förespråkar jag dock saknad i ett förhållande, man behöver sakna varandra, men som sagt, ibland gör det extra ont, riktigt jävla ont. 
 
Ja, en tung natt och en tung dag, men så kommer det inte att fortsätta. Ikväll ska jag på examensfest med mina klasskamrater. Två stjärnor i klassen tog på sig att organisera allting och jag är så imponerad över deras arbete och engagemang. Ikväll blir det fördrink och trerätters, detta har en fått betala 200 kronor för och det är så värt det. Ja, visst hade det kanske varit roligt med en finsittning på en restaurang, vi tar examen, det är riktigt stort, men jag kände inte att pengarna fanns till det. Tycker det här blev ett jättebra alternativ för att vi i klassen ska kunna ha en trevlig kväll tillsammans. Ser verkligen fram emot kvällen, hoppas bara jag får på mig strumpbyxorna, haha!
 
Igår var jag förresten hos frisören för både en klippning och färgning. Min frisör Märtha påpekade att vi klipper kortare och kortare för varje gång, haha, och ja, det stämmer. Har kortklippt på högersida och i nacken, har lite mer längd på vänster sida. Har kvar rufs och en kortare lugg. Den här gången la vi en varmare brun på hela höger sida och i botten för en övergång till mitt ljusa, för ovanlighetens skulle la vi som sagt även det ljusa bak och på vänster sida också. Blev riktigt nöjd som vanligt och känns underbart att vara fräsch inför alla roliga stunder som väntar.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0