Jag blir så arg på mig själv

Ja, allt verkar gå käpprätt åt helvete, känns så iaf. Idag efter 2 h blev jag hemskickad, fick hemsk huvudvärk igår och den har fortfarande inte gått över. Den blir bara värre. Känns som jag sviker dom jag känner då dom varit så glad för min skull och verkligen tyckt att jag gör något bra. Och så blir det såhär, as usual. Är så arg att jag ska ha såhär ont hela tiden. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Just shoot me? Känns så just nu iaf, är jag verkligen redo?

Kommentarer
Postat av: kjell-EVErt

Förstår precis vad du menar, känner likadant. Blir så sjukt förbannad på mig själv och känns som att jag gör alla besvikna- även mig själv. T.ex. när jag stannar hemma från skolan (vilket brukar hända ofta) osv.

2008-09-11 @ 01:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0