Alltså

Är det bara jag som har problem med att få mina inlägg som jag vill ibland? Väldigt ofta när jag infogar en bild så försvinner en stor del av början på mitt inlägg, måste alltså försöka komma ihåg att kopiera mitt inlägg innan jag infogar en bild. Har även problem med att nå blogg.se för att fråga om det här, man kan tex välja mellan ett antal vanliga frågor under hjälp men man ska även kunna skriva en egen fråga. Direkt jag försöker att skriva en egen fråga så hoppar sidan bara upp till frågorna som redan finns men som inte hjälper mig. Det är sjukt irriterande och det började bli såhär då blogg.se gjorde om sidan. Så jag undrar, är det bara jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0