Mat, spel & prat

I fredags började min dag med en lunch innan jag mötte upp lillasyster vid busshållsplatsen. Vi åkter ner mot stan och ordnade födelsedagspresenter, jag åt lillebror och hon åt lillebror och en kompis. Efter ungefär en timmes stadstur åkte jag vidare hem för att hinna fixa håret och sminka mig inför kvällens utgång. Jag hade nämligen blivit utbjuden på middag på Allstars av Britt-Maris mamma, tack så mycket för den trevliga middagen Birgit! Behöver jag nämna att vi beställde in vitlöksbröd? Till varmrätt åt jag entrecote och till efterrätt blev det att alla beställde in en chokladpannacotta. Efter middagen delade vi upp oss då Birgit skulle ut och dansa medan jag och Britt-Mari åkte hem till mig där vi lyssnade på musik och jag tog tillslut en dusch för att kunna fläta håret inför lördagen också. Även nu fick Britt-Mari fläta mitt hår, liksom det är jag som gör henne en tjänst, haha. Nej men skämt åsido hon tycker att det är kul så varför inte? Hon blir nöjd och jag blir nöjd, två flugor i en smäll. Under tiden som jag duschade så hade Eve ringt så direkt jag hade tagit på mig slappar kläderna ringde jag upp henne. Det visade sig så att hon och vår kusin Ange ville att jag och Britt-Mari skulle komma ner till dom och ta med spelet Med andra ord. Sagt och gjort, jag bytte om till vanliga kläder och vi gick dit för en trevlig kväll med spel och prat. Behöver jag skriva att det blev väldigt mycket prat och väldigt många skratt? Tillslut började klockan springa iväg lite väl mycket och därför skulle vi börja fara hemåt. Tog mig inte i säng i den tid jag hade tänkt men tillslut så sov jag ju iallafall och det är väl det viktigaste.
 
Så, tack så mycket damer för en trevlig fredag!
 
 
Ett av dom roligaste spelen någonsin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0