Slutet på dag 1

Som jag skrev tidigare så tänkte jag göra en liten uppdatering så att ni får följa med på min lilla weekend från mat. Ärligt talat så skulle jag vilja ha en stor köttbit just nu men jag håller mig ifrån att ta från det som finns både i kyl och frys just för att det här var mitt eget beslut och då ska jag följa det också. Min huvudvärk är snäppet bättre men tröttheten i kropp och själ följer med hela tiden vilket inte är så konstigt alls. Jag och Britt-Mari tog oss ut som planerat och jag har ju valt att lägga intervallträningen på hyllan den här veckan i och med mina onda knän och energibristen. Britt-Mari var jätteduktig och körde på i full fart vilket gjorde att jag kände mig lite lat, men att jogga med onda knän och en huvudvärk från hin håle själv hade ju inte gjort någonting bättre för mig. Det känns roligt att jag fick med Britt-Mari på det här för allt är ju faktiskt mycket lättare om man är två.
 
Hittills har jag lyckats få i mig fyra påsar, ikväll blir det nog så att jag inte dricker den femte och sista just för att jag inte riktigt känner att jag kan få i mig det eller behöver det just nu. Är tänkt att jag ska få låna en annan shaker från en kompis så jag får se om han hittar den. Tyvärr är shakern man får med inte så bra, det värsta blir när man känner av pulvret fastän man har skakat och skakat, det lägger sig nästan som en fluorlackering på tänderna. Man ska blanda upp påsens innehåll med två deciliter vatten egentligen men jag har ökat mängden litegrann för att kanske få bort det mesta av pulvret och hittills verkar det ha hjälpt litegrann iallafall. Som sagt, jag vill ha en stor och saftig köttbit men nu är det bara att köra på! Ut vätska ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0