Uff

Ska ju som sagt försöka få in lite hemmaträning nu då jag inte kan gå på gym, ska försöka att göra samma pass som tidigare här hemma två gånger i veckan. Däremot så har jag bestämt mig för att göra 30 squats den här veckan och i och med att jag inte gjorde i måndags så gjorde jag 45 stycken nu ikväll och tänker göra 45 under en av dom resterande dagarna den här veckan.
 
Bicepscurl med hantel 3 kg 10X6 (Utan boll så kör jag alla stående, försöker matcha mitt gamla schema)
One-arm row med hantel 3 kg 10X3
Squats 10X3 + 15X1
Sit ups sittande 10X3
 
Känner att jag borde få in fler övningar här hemma men först måste jag inhandla en träningsmatta, en pilatesboll och ja, säkert något annat också, haha. Det är något som får köpas in pö om pö, det viktigaste nu är att jag verkligen försöker att köra mitt pass två gånger i veckan här hemma. Nu kör vi?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0